Roll Up Mainos

Roll Up suunnittelu

Suunnittele kannettavan kuvatelineesi niin että se on helppo sisäistää alta aikayksikön - melkein.

Suomalainen kohtaa keskimäärin 250 mainosviestiä päivässä, ja jos on kyse esimerkiksi messukävijästä, on tämä luku kymmenkertainen. Kohdista siis sanomasi tarkasti - ei kaikkea kaikille.

Roll Up TRX Promo 80

" Mainonnan laatiminen tulisi aina aloittaa julistesuunnittelulla – kun pystyt tiivistämään sanomasi julisteeseen sopivaksi, se aivan varmasti toimii myös kaikissa muissa medioissa. "

David Ogilvy

Kuvat ja kuviot

Roll Up suunnitteluvinkki

Klikkaa itsesi suunnitteluoppaaseen

PDF - suunnittelijan opas

Helppoa suunnittelua

Varmista Roll Up telineen kuvakoko.  Suunnittele kuvakoon mittojen mukaan.

Mikäli sinulla ei ole sopivaa ohjelmaa - pyydä myyjältä ohjeita.

 

Roll Up kuva-alue

Yleensä suunnitellaan näkyvä koko + 200mm leikkuuvaraa alas, kasetin kiinnitykseen. Klikkaa kysymysmerkkiä jos haluat lukea aiheesta lisää...

Lisätietoa

 
Lähetä tarjouspyyntösi sähköpostitse